Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.

Diskusní fórum Vyletnik.cz

Zde je prostor pro diskuse nad nejrůznějšími tématy nejen tipy na výlety a vše co s výlety a výšlapy do přírody souvisí, ale například i velmi rozsáhlé téma o houbách a houbaření. Názory uživatelů nemusí být vždy shodné s názory redakce.


Odpovědět

Odpovědět

Vytvořit a poslat váš nový příspěvek

Můžete použít: BBCode Obrázky Smajlíky

Pole označena slovem (Povinné) musí být před odesláním formuláře vyplněny.

Povinné informace pro hosty


Požadované informace
Volby

Prohlédnout téma (nejnovější)

1

Přesně, souhlasím s Jakem, nejhorší je ta nemožnost porovnání. Hlavně lidmi, kteří tak běžně cestují do práce, protože je jasné, že ten kdo trochu víc cestuje, tu možnost má. Sice se to v poslední době díky regionální dopravě, resp. novým dopravcům zlepšilo, ale i tak za tu cenu služeb je ta kvalita menší ve srovnání se zahraničím. Navíc se tito dopravci pohybují jen na lukrativních cestách. Když pak dopravce není schopen zajistit dochvilnost spojů, je to problém. Nikdo se totiž nechce nechat omezovat, kdo cestuje často např. ČD ví své... :-/

2

Ukazkovy obor, kde se vyplati byt spolehlivy je prave autobusová doprava. Podívejte na Japonsko, jak se zpozdí o minutu, vrací se jízdné. V Čechách je doprava samotnými dopravci vnímána jako služba, kterou jakoby nikdo nehodnotil a tedy nemusí mít úroveň. Tedy, ona autobusová doprava samozřejmě úroveň mít musí, jde jen o to jak máte nastavenou laťku. Ptám se, měla by mít regionální autobusová doprava jinou laťku, než doprava mezinárodní? Já říkám ne! Jsme lidé, platíme si služby a máme za povinnost vyaždovat maximální kvalitu za utracené peníze. Jak poznám, že se dopravce dá opravdu srovnat s jinými dopravci ze zahraničí, když necestuji ven? Napadá mně zkusit kritérium, jak se dlouho ten který dopravce dokázal udržet na trhu. Jsem z Prahy a dopravců znám spousty, mezi ty, který zná asi každý: Student Agency a Eurolines se ale nedá asi hledat nějaký nadstandart. Všiml jsem si ale jedné autobusové dopravy, která je vidět celkem dlouho, nemá ale takový profláklý jméno. Na webu http://www.dataautotrans.cz se přitom snaží profilovat, jako doprava, která si zakládá na pohodlí cestujících. Asi se s ní povozím a pak poreferuji, třeba se v oblasti osobní přepravy blízká na lepší časy

3

Souhlas s předešlým.Já prostě jen dodám,že to co se děje poslední dobou fakt nemá obdoby.ještě ,že jezdíme poslední dobu autem /ale přitom bych opravdu nechtěl/.Jako dítě  si pamatuji,že do každé vsi jezdil autobus několikrát denně,vlaky jezdily taky často/ a byly i narvané/.Nebyl problém pro mé rodiče jet s námi na výlet a ten den se prostě vrátit a to jen spojem vlaků a či autobusů.To ani nesledovali jízdní řády.Dnes má člověk strach jestli stihne poslední spoj a nebo jestli to vůbec pojede/ mělo jet a nejelo/.Zažil jsem tak návraty v zimě po půlnoci po svých a pomocí autostopů.Nedivím se,že turistika jako taková skomírá.Z obcí se stávají rekreační střediska,protože místní starousedlíci kvůli dopravě a i práci /dokjíždění /jdou do měst. Každý jezdí raději autem a oběhne památky/ještě nejlépe to co nejrychleji objede na kole/aby náhodou mu neukradli někde u lesa auto /či jen někdo nepropích gumu - či si je rovnou nepůjčil/.Proto skomírají horské chaty a ubytovny.Sleduji německou stranu/bydlím na hranicích/ a jsou tady na to lépe - všechno tu jezdí a i často,i parní vláčky jen pro turisty.proč to někde jde a u nás ne?No a prý to bude ještě horší.Ámen s náma.

4

no problem v tom je ze drahy a autobusy nemuzou schodnout a navic se jim ani nechce. Stalo se mi nedavno ze rychlik ktery odjizdel z Plzne ve 12:03 jel az kolem 12:40 a to jenom chybou ze kontrola vagonu byla 5 minut pred odjezdem takze nektere spoje lidem ktery nekam jely a meli to akorat tak ujel jako to tak bejva. Stacilo by jenom kdyby drahy meli konkurenci jako maji autobusy ve forme student agenci jen je skoda ze nejezdi i do jinych vetsich mest jako treba susice a tak to by potom mely vsichni spech a navic by se zlevnovalo a byl by souboj o cestujici. Vzdyt ve student agenci jezdi kazdou chvily autobus do prahy a je stale plnej ze si to clovek musi rezervovat. Takze pokud nebude konkurence zadny zlepsovani nebude si myslim aspon to takhle jako cestujici vidim.

5

Pokud vezmeme v úvahu ,že mnoho let ještě před rokem 1989 a zvláště po roce 1989,se každý grafikon připravuje nejméně půlroku předem,dalo by se říc,že pro nový grafikon se poslední půlrok jen dolaďují minutová  časová "ladění",aby náhodou některý spoj v cílové stanici neujel.Je to problém jak železniční,tak i autobusové dopravy.Mejvíce zabrat dá vždy doladit grafikony jak železniční s autobusovými.Tam se to dlouhodobě nedaří,jednak ,že údajně nejsou peníze,pak jsou zase jiné objektivní potíže a přitom lidé dělající jízdní řáda dostávají od jednotlivých měst a obcí včas požadavky a připomínky.V současné době na Šluknovsku je problém s tím,že Ústecký kraj dává přednost autobusům před vlaky,takže vymysleli,že z Mikulášovic dolních přes Mikulášovice Panský do Rumburka budou ve všední dny jezdit místo vlaků autobusy a vlaky budou jezdit pouze o sobotách a nedělích.Radní,myslím tím krajští,kteří tuto slátaninu prosadili a zdůvodnili /nejen smyšlenou výší dražšího jízdného u železnice oproti autobusům- údajně až 6x dražším jízdným...) to také vysvětlovali,že autobusy jezdí přímo přes obce a k vlakům to mají lidé daleko.Oproti nim,jelikož tak jen dali najevo,že tento kraj neznají a hlavně nevědí,jak to zde vypadá v zimě,místní lidé z Mikulášovic,Brtníků a Starých Křečan jen kroutí hlavou,jak můžou lidé,kteří by měli dělat svoji práci odpovědně ,takto hloupě rozhodovat.Navíc vlak je velmi šetrný k přírodě,kdežto autobus se doslova plete na úzké silničce,která se od doby Marie Terezie moc nezměnila,co se týká šíře,takže "bouda na kolech"má problémy pomalu v každé zatáčce a jiné problémy a to nemluvím o mnohdy těžké cestě zavátou a zledovatělou krajinou,zvláště zde,kde  cestáři jsou nucení šetřit solí,již kvůli tomu,že celá tato oblast je severním okrajem Národního parku České Švýcarsko.
V neposlední řadě dle různých dohod s CD a DB-což jsou železniční společnosti obou států se počítalo po dobudování a rekonstrukci železnice v úseku Šluknov-Mikulášovice d.n.-Dolní Poustevna. stát.hranice,že DB opraví a zprovozní i 600 m původní železniční tratě od státních hranic do stanice Sebnitz .Toto diletantské a hlavně hloupé rozhodnutí úředníků a mám za to i poslanců Ústeckého kraje ,zřejmě tuto opravu oddálilo,neboť s rozvojem turistiky v tomto kraji,který jako by pro Ústecký kraj nebyl,se počítalo právě,že budou umožněny železniční spoje přes Dolní Poustevnu,Mikulášovice  a přes Panský,kde by byla jedna ze zastávek na vstup do Národního parku-přes Vlčí Horu,pak Zahrady a posléze do Krásné Lípy.Odtud by nakonec i k dobru našich lidí,myslím tím lidi,kteří zde na Šluknovsku žijí,by se dalo lépe a pohodlněji dojet vlakem například i do Liberce.Hold je vidět,že labské údolí a hlavně mlhy v něm ,jakoby zatemňovaly mysl" těch z města"My jsme říkali,protože zde máme více čerstvého vzduchu těmto rozhodnutím zprávy Údolního řízení,neboť tak něco neskutečného se může vymyslet  jen v Kocorkově...